Jag lever

Sjukt intensiva dagar i Kuala Lumpur och Singapore och imorgon aker jag till ett tredje land i veckan och det blir min sista destination har i asien: Indonesien! 2 veckor kommer jag spendera pa harliga Bali och bara koppla av fran bokningar av nattbussar, hostelletande mm.
Ett helhjartat inlagg om Malaysia och Singapore kravs for mycket energi an vad jag har kvar sa vi kor en lista istallet.
Kuala Lumpur
Elaka taxiforare
Ny karlek: Mackor med peanut butter och sylt
Petronas Towers (duh...)
Hajakvarie over bardisk
Bio: Breakin Dawn: BRA!
McDonalds...nastan varje dag
Det blev aven marrokanskt, indiskt och street food
Papegojor overallt
Singapore
Mera mackor med penaut butter och sylt
Zoo och nattsafari, dvs ga pa zoo nar det ar morkt
Uttrar var favoriten, trots elefanter och vita tigrar
Marina Bay
Singapore Sling
Titanic-utstallning i ett museum som sag ut som en lotus
H&M, say no more

Kommentarer
Postat av: Madeleine

www.youtube.com/watch?v=Z3ZAGBL6UBA



Saknar dig <3

2011-12-10 @ 00:38:37
URL: http://madbonkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0