So excited!

Igar var vi pa BananaBar och tittade pa filmen "The Beach". Det var nastan som att jag vaknade upp pa nytt for nar jag tittade pa filmen kunde jag inte lata bli att tanka "Jag vill ocksa till en paradiso med en strand av vit sand och turkost vatten". Sekunden senare kom jag pa att jag redan ar pa en paradiso. Saken ar ocksa att det faktiskt var har pa Phi Phi som de spelade in filmen "The Beach".
Stranden som egentligen heter Maya Bay ligger inte langt harifran och redan for ett par dagar sen sa bestamde jag och harliga ganget fran england att faktiskt ta baten dit och campa en natt. Sagt och gjort, lilla ryggsacken ar packad och om 2 timmar gar baten till stranden i "The Beach". Kommer bli riktigt haftigt ma jag saga! :D
Kan ju ocksa alltid hoppas pa att Leo DiCaprio ar dar och strosar runt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0