Annu en bussresa i Laos

Jag utmanar mig sjalv om 3 timmar da jag aterigen tanker satta mig pa en buss och aka igenom hela landet, dvs minst 20 timmar, men nu ar aksjuketabletter inkopta!

Vad har jag att saga om Vang Vieng?
Backpackerstaden som vaknar pa eftermiddagen. Backpackers som satter sig i tuben (stor uppblasbar ring) och aker pa floden. Backpackers som blir inhavade med snoren till barerna langs floden. Backpackers som aldrig kan lamna tillbaka tuben i tid och darmed forlorar depositionen. Backpackers som dagen efter satter sig vid vilken restaurang som helst. Det spelar ingen roll vilken restaurang backpackern gar till, for backpackern hamnar alltid i klistret med att titta timtals pa vanner och dricka en hel del frascha fruitshakes som kostar 3 kr.

Aker du till Vang Vieng ar du garanterad en hel del vanneravsnitt samt en del avsnitt av family guy och en massa buckets.
Dessutom ar du garanterad att fa nya vanner har!

Vang Vieng ar ett maste i Laos.
Men nu lamnar vi det for 4000 islands som ligger i sodra Laos.

 



Kommentarer
Postat av: Carina Högberg

Looking good baby :)

2011-10-15 @ 22:41:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0