Sovbuss

Att aka sovbuss 10 timmar i kina ar det softaste du kan gora!
Ar nu i Yangshou i Kina!


Kommentarer
Postat av: Linda

JAG SA JU DET! :D älskar sovbussarna! Finns likadana i Vietnam, enjoy.

Hoppas resan gick fint. Min första gång på en sovbuss var från Peking-Xian och jag fick inte en blund. Sov längst fram vid föraren, vilket gjorde att när de andra förarna inte körde satte de sig på min fotkant (oftast PÅ mina fötter) och sjöng och hade sig. Och så visade de kinesisk talangshow non-stop på tvn på högsta volym. Oh, the horror!



Jag får så mycket nostalgifeber när jag läser här. Hoppas ni älskar Yangshuo! Hur är vädret, är det varmt?



Vet du vad, jag ska nog börja maila dig istället. Ser framför mig hur mina kommentarer kommer bli längre och längre.



Älskar dig Räkan!

Puss

2011-09-17 @ 15:19:24
Postat av: Linn

JAG VILL OCKSÅÅÅÅ UTOMLANDS. Jag är inte alls avundsjuk på dig just nu kusin. Absolut inte. Nej, nej, nej. Hoppas du har det bra!

2011-09-18 @ 18:03:41
URL: http://yatomi.blogg.se/
Postat av: Luba

Sånna borde finnas i Sverige oxå ;)

2011-09-18 @ 21:52:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0