BUNGY JUMP

Queenstown är känt för att erbjuda alla möjliga grejer för den som är sugen på lite mera action, liten som hög nivå. Men stället som många flockas till är just Kawarau Bridge som 1988 blev "first commercial bungy jump". Man spänns fast i en gummilina innan man dyker 43 meter ner. Sofie bokade det sen innan vi åkte och i idag var det dags. Jag själv däremot hade lovat och vägrat att någonsin göra något sånt läskigt! Skydive i Cairns för 5 år sen räckte gott och väl. Så NEJ jag hoppade inte. Men här är bilder på Sofies hopp!
 
 
 
Okej det är tydigen fult att ljuga...
Jag erkänner, jag bestämde mig för att hoppa jag med.
Mamma, pappa...Döda mig inte är ni snälla:P
 
Ni kan iaf vara glada över att jag hoppade från Kawarau Bridge. För så fort Sofie hade hoppat så åkte hon direkt till Nevis bungy jump och hoppade från 134 meter!
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Linda

WHAAA??! Fan vad ball du är!! Skönt att du lever!!

2014-01-31 @ 06:53:47
Postat av: Linn

Vad grym du är som tordes! Visst var det det häftigaste du nånsin gjort? :D

2014-01-31 @ 08:05:06
Postat av: Sofie Ekberg Olsson

Haha tycker fortfarande att du ska vara stolt över dig själv som gjorde det! :D

2014-01-31 @ 11:51:52
URL: http://sofieekberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0