Bali

Pa denna fantastiska o ska jag sla ihjal mina 12 sista dagar i Asien, och att det blev just Bali ar jag valdigt glad for med tanke pa hur fruktansvart vackert det ar. Jag kanner en sadan frid och gladje i kroppen! Kanner inte ens nagot behov efter julen nar jag ar har, nagot som jag trodde var omojligt!
Kom fram igar och forst nagra minuter innan jag landade sa bestamde jag mig for att starta i Ubud som ligger bland bergen i mitten pa on. Himla mysig stad och for den som har llast eller sett "Eat, Pray, Love", det var just hit till Ubud som forfattaren Elizabeth Gilbert akte till och traffade medicinkvinnan Wyan. Sjalv bor jag bara 3 minuter ifran Wyans halsoapotek och med tanke pa hur kul det hade varit att traffa henne da jag totalt alskar boken sa ar det synd att apoteket ar stangt.
Nagon gang under dagen imorgon sa ror jag mig soderut till Kuta for att mota upp en trevlig brittisk brud som jag traffade i Thailand. Dar blir det bara stek pa stranden for att ha en nagorlunda branna till Australien. Trots allt ar det bara 12 dagar kvar tills min "semester" ar slut, och jag ser fram emot att borja jobba!
Min sista plan gallande Bali ar att aka till Gili Island som ska ha fruktansvart bra och fin dykning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0