Tillbaka pa Kuta

Tre dagar kvar till Australien. Tre dagar kvar i Indonesien. Har en hel del arenden att genomfora som att skicka mina sista asien-vykort, skriva ut flygbiljetter osv sa lite sysselsatt ar jag tills vidare anda. Har ganska taskigt vader ocksa sa far hoppas att det vander sig sa fort som mojligt for annars kommer dessa dagar bli extra langa! Ser morkt ut med dykningen ocksa. Hittar inget divecenter som kor manta ray-dyk i veckan forutom ett stalle gor ett dyk pa torsdag morgon och med tanke pa att jag aker pa kvallen sa hade det latt kunnat ga. Fast grejen ar att man maste vanta 18-24 timmar med att flyga efter ett dyk sa det ar kort, savida jag inte betalar dubbla priset for att lata dom arrangera ett dyk bara for mig. Det kanns inte vart da det sjalvklart inte ar garanti pa mantas.
Antar att jag blir tvungen att aka tillbaka till Bali for den dykningen. Hemskt eller hur? Jag MASTE tillbaka till Bali;)

Kommentarer
Postat av: Yo the fuck ho

Du är borta. Emma är borta. David pluggar. Marcus är borta. Och nu sticker Niklas också? Jag skyller detta på dig! Return my friend to me at once you treacherous woman! Fatta hur ensam jag kommer vara i vår!

2011-12-19 @ 10:09:41
URL: http://pihlbaoge.blogspot.com
Postat av: Terracotta

Starcraft finns alltid där för dig!

2011-12-19 @ 13:13:18
Postat av: Madeleine

inga vykort till mig ? :(

2011-12-20 @ 00:29:14
URL: http://madbonkers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0