Maya Bay

Hur manga ganger i livet far man en paradisstrand for sig sjalv over natten?
Hur manga ganger i livet badar man mitt i natten vid paradisstranden och har undervattendisco med lysande plankton?
Hur manga ganger i livet tar man en sovsack, lagger sig pa paradisstranden och somnar under klaraste stjarnbilden?


Ja inte vet jag. Men jag vet att det var en av dom basta kvallarna pa lange!
Kanske kor mer detaljerat i veckan. Befinner mig nu i Ko Lanta och hoppas pa en manta ray dykning imorgon. Det kommer bli mitt sisa forsok och skiter det sig, da ar det dags att dra vidare mot Malaysia!


Kommentarer
Postat av: linn

Inte alls avundsjuk, neeeeej då. hoppas du har det bra!! :)

2011-11-29 @ 08:46:12
URL: http://yatomi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0