Patong

Ojojoj har har vi slarvat.
Har varit i Patong, Phuket, i en vecka nu och rent arligt har det varit alldeles for lang tid med tanke pa att Patong verkligen inte ar mitt typ av stalle. Alldeles for mycket turister. Men jag maste saga att korv stroganoff och plankstek pa den svenska restaurangen var en riktig hojdare. En annan hojdare var ocksa att en av mina basta vanner, David,  lyckades tajma in sin Thailandresa med familjen. Hur sjukt ar det inte? Varlden ar liten men inte saaa liten! Anda lyckas vi hamna pa samma stalle samtidigt. Sa det var darfor det blev lite fler dagar har i Patong och trots att jag inte gillar staden sa var det vart! Dessutom hade David med sig ett paket hemifran fran tva andra favoriter. Och sa hade han med sig julmust till mig (hade nog blivit rena cirkusen om han inte tagit med sig det;)
Sa julmust, godis, tva heldagar med David och en enkelbiljett till Phi Phi imorgon.
Kan nog saga att jag ar valdigt nojd just nu. Fast nog langtar jag efter dykningen pa Phi Phi da dom har andra haftiga djur att erbjuda. Valhajen ar struken pa listan, nu vantas djavulsrockan!
Tack Linda, Niklas och David! Ni ar BAST=D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0