Svenska produkter

Nya katergorin "hemlangtan" ar skapad, och detta ar forsta inlagget! Men missuppfatta inte, nagon hemlangtan har inte gjort entre aven om jag mycket val medveten om att det kommer bli en stor utmaning att inte fira traditionell svensk jul.
Men detta inlagg kommer helt enkelt handla om svenska produkter som jag saknar!
1. Julmust (for fulla muggar!0
2. Skumtomtar
3. Dumle
Jag har tva pasar lakrits kvar dessutom sa inom kort kommer jag kanna ett starkt behov av godiset fran himmelen.
Men jag kanner mig lycklig efter att ha hittat hemsidan swedishfoodshop.com.
Dar kan man bestalla allt fran servetter och broderade pladar till barnmat och aladdinaskar. Att man kan bestalla servetter och tandstickor kanns dock riktigt onodigt, men vill man ha motiven algar och kraftor sa vill man.
Den hemsidan kommer i princip radda min jul! Min stora plan ar att nar jag kommer till Australien dagen innan julafton sa ska ett paket befinna sig pa hostelet. Skumtomtar, lingongrova, JULMUST!!!, marabou, knackebrod och kanske slar jag tom till pa en prastost! Fast da maste jag ocksa bestalla en osthyvel...
Ojojoj det kallar jag en mycket bra julklapp till mig sjalv! Da fattas det bara Mysteriet pa Greveholm-maraton.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hejsan,



Kul att du hittat vår webshop :)

Säg till om det är mer du saknar så kanske vi kan fixa även det.



Mvh

Micke@Butik Hemlängtan

2011-11-13 @ 17:21:42
Postat av: Leane

Tack för det tipset! Dom har FILMJÖLK! Kram Leane

2011-11-15 @ 14:17:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0