3 timmars sömn

Jag vaknade av ett illamående och jag vet fortfarande inte om det berodde på vaccinet jag drack innan jag la mig eller om det var ren äcklig resfeber. Måste erkänna att jag kände mig fruktansvärt rädd. Jag såg min lilla ryggsäck och fattade inte ett skvatt vad jag höll på med.

Men nu ca 2 timmar senare känner jag hur peppen mer och mer kommer fram. Nu är jag påväg!
Jag ska verkligen ut i världen igen.

Nu äntligen gör jag verklighet av min stora dröm:D

Har visserligen fortfarande känslan av overklighet men det kanske beror på att det känns så naturligt för mig att åka iväg. Nu ska jag borsta mina tänder för sista gången inom Sverige!

WOOP WOOP!


/Stephanie

Kommentarer
Postat av: Madeleine Carlsson

Kommer sakna dig så mycket <3

2011-09-12 @ 09:12:41
Postat av: Moster

Hoppas du får ett underbart äventyr. Var rädd om dig. Många kramar från oss alla i Nässjö.

2011-09-12 @ 09:50:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0