Sista dagen i Melbourne!

Ryggsäcken är nästan helt färdigpackad och boardingpassen är utskrivna, imorgo bitti drar vi till Alice Springs!
En sak till vi vill göra innan vi sticker härfrån är att åka upp i Eureka som är sydklotets högsta byggnad. Dessutom har jag mitt favoritvin (mousserande rött från vingården bakom hostlet i Barossa) som måste korkas upp idag och till det tänker vi titta på en av mina favoritfilmer: Priscilla- Queen of the desert. Lägger upp en 15 sek youtube klipp med en liten sång från filmen. En sång som jag kommer sjunga hela vägen till Alice Springs! Rätt galet att flyget tar tre timmar då det inte ser så långt ut från Melbourne på kartan. Fast det är ju det luriga med Australien, man fattar aldrig hur enormt stort det faktiskt är!

Kommentarer
Postat av: Carina

Så underbart för er - nu väntar nya spännande äventyr.

Känner jag dig rätt så är du laddad till tusen :)

Älskar dig!

2012-06-30 @ 22:01:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0