Hemlängtan

Måste erkänna att hemlängtan har smygit sig på det senaste. Det är ett antal månader kvar och trots att jag har hemlängtan så är jag allt annat än redo att spontant sätta mig på ett plan nästa vecka och sticka till den kommande sommaren i Göteborg. Att åka hem och börja ett nytt liv (igen) är ännu ett äventyr och med tanke på att jag nog aldrig kommer bli mätt på äventyr så är det kanske inte så konstigt att tänka på fikastunderna med vännerna en vårdag i Götet.
Vet fortfarande inte exakt när jag återvänder, det är ju trots allt Australien som har så mycket att erbjuda och jag vill ha i princip allting! Men jag vet att jag inte kommer kunna njuta av den svenska sommaren. Istället ska jag ta del av den kommande vintern i Melbourne för att sen återta brännan i Quennsland och Northern Territory.
Hoppas ni vänner inte glömmer bort mig alltför mycket!
Saknar er.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0