Queenstown

En väldans massa minnen kom tillbaka och jag sprudlade av glädje över att vara tillbaka i Queenstown. För att hålla det levande checkade vi in på Base-hostel och gick sen raka vägen till Fergburger där jag efter 5 års längtan fick sätta tänderna i den godaste burgaren någonsin. Tyvärr kunde ett kärt minne inte återupplevas då nattklubben The World var borta. Rena rama tomma byggarbetsplatsen har istället ersatt nattklubbens plats och jag frågar mig själv om det var pga branden som var i våras. The World har istället krympt och flyttat till byggnaden bredvid hostlet. Men återigen. Det var härligt att vara tillbaka!

 

 

 
 

 


Kommentarer
Postat av: mamma

Ta med dig receptet hem!

love you
mamma

2014-01-30 @ 08:56:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0