Plötsligt ligger Fiji 2 dagar bort

Varit på plats i Brisbane ett par dagar och har till och med hunnit med en tvådagartur till Fraser Island men det kommer bli en bomb av massa inlägg innan dessa dagar! Har ju inte hunnit med inlägg om Cairns, dykning i barriärrevet osv. Galet helt galet.
Men för en stund sedan bokade jag ett dubbelrum på ett hostel som ligger på en Fijistrand och är rent av nöjd då ett dubbelrum för mig och Niklas kostar lika mycket som en natt i ett 8 bäddsrum per person.
Som sagt, en natt är bokad då vi inte vill spendera onödig lång tid i Nadi och nu håller jag på att ta reda på vilka öar som är mest värda ett besök under vår vecka i paradiset Fiji. Går sådär dock, för vi snackar ju 300 öar och prioriteringen ligger att hitta öar med fina stränder och bra dykning. Fast, det klart, Fiji har säkerligen goa stränder och dykningen överallt. Men ändå, lite frustrerande att inte hitta mycket.
Dock efter att ha läst om vad man kan se under ytan på Fiji så är min nya dröm hammarhaj! Vithaj må va farligt coola och det är lite synd att min ekonomi inte höll för att kunna göra cagediving här i Australien. Men hammarhaj ser ju så fräcka ut =D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0